torek, 21. maj 2013

Matevž Krivic - Ferdo Kozak


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Kdor je kdaj videl njegovega fotra, njegova dva brata (eden je že leta pokojni), bo takoj rekel, da gre za nakladanje in zavajanje.

Le s kom bi mene povezal, če bi me videl?

Moj podpis: žrtev komunističnega nasilja

Buchela pravi ...

Podobnost z brati je razumljiva, saj so od iste mame. Podobnost z očetom je pa precej bolj spolzka. Otrok, ki odrašča od majhnega z očimom, bo razvil nekatere gibalne in navidezne podobnosti (frizura, obritost, način oblačenja, urejenost...), vendar bo v nekaterih značilnostih podoben tudi biološkemu očetu. Taka značilnost je na primer drža, ki jo imata Penezić in Janša oba grbasto, ali pa obrazne gube, ki so posledica podedovanih mišičnih značilnosti. Tudi oblika uhlja je v precejšnji meri podedovana. Podedujejo se tudi pohabe, kakršno je v spodnji čeljusti imel Pijade in jo imajo vsi njegovi doslej odkriti pankrti.

Skratka, ko prvič zaidete na to spletno stran, boste za tiste, ki so vam zoprni, hitreje pritrdili, da so neverjetno podobni svojim biološkim očetom. Za ljudi, ki jih upravičeno ali po neumnosti spoštujete, pa boste trdili, da take podobnosti ni. Še najtežje pa je seveda s tistimi, ki jih poznate in ste jim naklonjeni.

Znova bom napisal, da sem vesel, da so vam ostali na tej strani všeč. Svojo fotografijo mi pa le pošljite, če vas zanima kako in kaj. A predpogoj je, da ste vplivna javna oseba, ki zaseda položaj, kakršnega po svojih sposobnostih v normalnih razmerah ne bi mogla. Torej, da je vaš uspeh v nesorazmerju z vašimi vrlinami.