ponedeljek, 13. april 2015

Martin Košir - Edvard Kardelj


15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kateri del politike pa ste imeli za dober g. Buchela in jim zaupali vaša odkritja?

Buchela pravi ...

Prepisal vam bom svojo pripombo iz zgodnjega januarja 2013 in vse vam bo jasno.

Napisal Lom Bee (7 Januar, 2013 - 00:14)
Ta mož zaskrbljenega pogleda in sključenega hrbta je vseh dvaindvajset let hudih časov čuval mlado Slovensko lipo pred divjadjo, ki je hotela obgristi njene veje. Uspelo mu je. Lipa je po njegovi zaslugi preživela hude čase in kmalu se bo olistala in šla v cvet, da bo nam čebelam dala pašo in vam veselje.
Velik spomenik mu bomo nekega dne postavili, a kar je še mnogo lepše, ob pogledu na katerokoli cvetočo lipo, bomo za hip obstali in se spomnili nanj.
Malo takšnih mož nam je dala Domovina, spoštovani Janez Janša.

12. aprila 2013 pa je nastala Janševa hudičeva podobica http://buchela.blogspot.com/2013/05/janez-jansa-slobodan-penezic_21.html

Opazili boste, da je samo Janševa hudičeva podobica dvojna. Prva je nastala iz slik na spletu, a je bila zame tak udarec, da sem poiskal dodatne fotografije Penezića še v knjigah.

Anonimni pravi ...

Kako je pa mali Penezić to komentiral?

Kar se pa gospoda na podobici tiče ima na najnovejši prav izrazito diaboličen izraz na obrazu.

Zna biti, da se to od prednikov prenese čeprav, si je tudi on marsikaj v udbaški karieri mabral...
Koliko teh janičarskih genov imamo pri nas. Smrada toliko, da se je naš nos že privadil.

Buchela pravi ...

Kako je svojo hudičevo podobico sprejel Janez Ivan, ne vem, saj ga ne poznam osebno.

Janičarjev je najbrž okrog enega odstotka, oziroma 20.000. Mnogi niso za nobeno rabo in jih rimski okupator ne bo niti uporabil.

Sodeč po "napovedih" v kabalističnem spotu "Livingstonov poslednji poljub", je pankrtom ob rojstvu določeno, kaj bodo dosegli. Najbrž si rimski imperij pri tem pomaga z jasnovidci in astrologi.

Anonimni pravi ...

Sodeč po nekaterih astroloških oddajah je zelo verjetno, da si z njimi na kakšen način pomagajo- "Feel the disturbunce in the Force I do", haha...


Pomembni pa so tudi samo tisti migom katerih se kaj zgodi. Tisti, ki mige in trene samo interpretirajo so manj pomembni...Gospod

Anonimni pravi ...

živijo. se opravičujem, ker objavljam tukaj, a tale mi izgleda precej podoben žigi turku

http://www.mirenski-grad.si/sites/default/files/IMG_7010.JPG

Anonimni pravi ...

Buchela nisem mislil kako je sprejel svojo ampak kaj je dejal ko ste ga obvestili o svojih odkritjih (saj ste rekli, da ste del politike, ki ste mu zaupali obvestili)?

Lep dan želim.

Buchela pravi ...

Ivana Janeza Penezić Pijadeja ne poznam osebno in ne vem kako se je odzval, ko so mu (če so mu?) pokazali moja razkritja. Jaz sem bil v stiku z nižjim kadrom v vrhu stranke in njihovimi zunanjimi svetovalci.

Sodeč po tem, da je Politikis kar dvakrat objavil članek o mojem blogu, enkrat pred objavo Janševe hudičeve podobice in drugič po tem, so se odločili za "ironično distanco".

V obeh člankih je že izraženo izoblikovano stališče vrha SDS (in gurujev v ozadju) do čebeljega bloga.

Vsaj takrat v začetku se niso obnašal, kakor da bloga ni. Kasneje so se premislili in so me na njihovih spletnih časopisih zelo pogosto brisali.

Naslova člankov na politikisu sta:
http://www.politikis.si/?p=85077
http://www.politikis.si/?p=96765

Buchela pravi ...

Tale fajmošter je res polbrat od nadškofa Zoreta.
http://www.mirenski-grad.si/sites/default/files/IMG_7010.JPG

Buchela pravi ...

"Migom katerih se kaj zgodi" je zanimiva fraza. Malo me spominja na "glasom mape majorja Mitje".

To je zanimiva tema in vesel bom, če boste o tem napisali kaj več.

Anonimni pravi ...

počasi se res oblikuje čut za takšne zadeve. takoj vidiš, da je nekaj sumljivo. delam kot prostovoljec v vincencijevi zvezi dobrote in sem imel priložnost pobližje spoznati tega petra žaklja in takoj se mi je zdel podoben žigi turku. v živo je zelo podoben, na slikah se ne toliko vidi. pa tudi ne bi bilo nič čudnega, da je kurbin sin, ker se mu jasno sliši žirovski naglas in dela torej družbo goranu mačku.

sumljiv se mi je zdel zato, ker se je lepega dne spomnil ustanoviti dobrodelno organizacijo, kar si mislim, da ni enostavno in imajo veliko darovalcev, od mol-a naprej. ogromno denarja, čeprav se delajo, da temu ni tako.

hvala za potrditev suma.

osti jarej

Anonimni pravi ...

Zanima me kaj bo ta kopilad prodajala, ko bo zmanjkalo skromne naše družbene lastnine.
Morda odpustke.
Kupci naj temeljito premislijo, kajti prodajajo nekaj kar v nobenem primeru ni njihova last.
osti jarej

Anonimni pravi ...

Buchela jaz bi se Vam rad zahvalil, da ste mi razjasnili "Brezmadežno spočetje". Zelo zgovorno je že dejstvo, da so to dogmo (kot dogmo device Marije)pravzaprav kar izsilili Jezuiti.

Anonimni pravi ...

Dober dan Buchela.Jezuit Peter Beckx in Janez Pavel drugi sta mi sumljivo podobna.Da ne govorim o Francu Jožefu in Stalinu,kateri še nima svoje podobce.oj.

Buchela pravi ...

Peter Beckx ni mogel postati oče Vojtili, ker takrat tehnologija tega še ni omogočala. Umrl je 1887, davno preden so znali zamrzovati spermo.

S Stalinom in s Francom Jožefom pa imam hudo težavo, saj so njune fotografije izredno retuširane. Sem pa tudi jaz mnenja, da je Josif Visarjonović njegov pankrt. Brezmadežno spočetje je bilo v času, ko je Avstroogrska zasedla del Ukrajine in cesar so si dali pripeljati svežega meska iz osvojene Galicije.