torek, 7. april 2015

Nedžad Grabus - Džemal Bijedić


7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zato pa je sodrga pankrtska Weissovska tako prijazna do njega.Morda so celo uvedli tihi samoprispevek za đamijo.
osti

Anonimni pravi ...

V Moldaviji je izredno stanje, ker je izpuhtelo milijardo ojro.
Moldavija je po številu prebivalcev velesila za SLO, pa se tukaj nihče ne sekira, ker je izpuhtelo uradno samo 30 milijard.Morda moramo biti hvaležni tem pankrtom, da EU ne popeni.
oj

Anonimni pravi ...

Čestitam Žbela. Sploh te ne morejo zjebat, ker si super zastavil projekt.
Kuzla Beblerjeva na statistiki samo peni in še naprej se jebe z Mačkovim banksterskim pankrtom.

Buchela pravi ...

Da me ne morejo zjebat?

Jaz mislim, da me nočejo, ker "jim obrezujem trto". Če bi me hoteli zjebat, bi me zasuli z naročili in bi čebelarjenje opustil. (Jaz znam še vse kaj drugega, kot brskat po kabalističnem gnoju).

Oni pa me prav nasprotno povsod onemogočajo, da mi sicer "kruli v trebuhu", a hkrati ostaja veliko časa za blog.

Bojim se, da sem uresničenje kake prerokbe (pičila vas bo čebela...) in me morajo zato pustiti pri miru.

Jaz za kabalistični gnoj nisem "Buchela", ampak me poznajo po imenu in priimku! Izdal sem se sam. Še čisto na začetku, ko sem mislil, da je del politike dober in sem jih osebno obveščal o svojih odkritjih.

Upam le, da moje delo ni zaman in da sem komu od tisočev obiskovalcev bloga odprl oči. (Blog je imel doslej skoraj 400.000 ogledov, http://issuu.com/buchela jih je imel čez 100.000 , http://www.slideshare.net/LomBee pa čez 40.000 )

Pravzaprav tudi razumem, zakaj me rimski okupator "drži pod vodo"; če bi mi šlo dobro, bi brez dvoma najel še pomočnike, da bi hudičeve podobice kar letele izpod prstov.

Anonimni pravi ...

Nadvse zanimivo. Seveda mi to podaja odgovor na marsikatero vprašanje ki se mi je porajalo v zvezi s to osebo. Grabusa so takrat prav nekako prav uštulili iz Sarajeva čeprav je Slovenija že imela enega imama v funkciji a očitno ni bil pravega kova. Še vedno pa imam še mnogo vprašanj.

Anonimni pravi ...

Naprimer. Kaj imajo skupnega ta pankrtski kult s cionisti?

Buchela pravi ...

Sionisti so ime za določeno skupino vodstvenega sloja znotraj rimske okupacijske oblasti.

Rimska oblast je zelo raznobarvna (da bi jo težje povezali in spoznali njeno bistvo), a vsa temelji na brezmadežnem spočetju in na krvnem potomstvu rimskih oblastnikov.

Za primer vam bom dal osebe iz Slovenije. Sionist je Milan Kučan, katerega bogastvo je naloženo v Izraelu in ki je od osamosvojitve Slovenije naprej pokazal veliko navdušenje nad poslovnim sodelovanjem z Židi. Njegov oče Walter je bil zelo zelo visoko v prostozidarski loži in verjetno je tudi Kučan visoko v loži. Loža pokriva tiste osebe, ki se istovetijo z "naprednim" (francoska revolucija, oktobrska revolucija, partizajci . . .). Na drugi strani imate Janšo, ki se naslanja na Nemčijo in RKC (domobranci, . . .).


Seveda v resnici med njima ni nikakršnega nasprotovanja. Oba sta verjetno člana reda Malteških vitezov, le da mi tega ne smemo vedeti. Nas krmijo z uprizorjenim nasprotovanjem med njima. In da bi jima nasprotovanje šlo čim lažje od rok, jih seveda tudi poimenujemo različno.

V tem smislu je treba razumeti različna poimenovanja znotraj rimske okupacijske oblasti. Upoštevajte, da vladajo s pomočjo pravila "deli in vladaj".

Po mojem mnenju so vsa pojasnila o sionistih in njihovi veliki vlogi ter zlih namenih točna. A žal se ne dotaknejo vrha in ne pokažejo celotne slike. Sionisti so samo oddelek rimske oblasti.

Dokaz je v tem, da ne belega in ne črnega papeža nikoli ne povezujejo s sionisti. A ona dva sta najbolj razločno utelešenje rimskega zla.

Iz tega razloga sem tudi umaknil del naslova mojega bloga, saj prostozidarji in sionisti ne predstavljajo vsega zla, ampak samo del. Zdaj govorim o satanističnem kultu, kar pa oni (VSI) prav gotovo so. Tudi na orgijah in obredih so skupaj, pričkajo se samo takrat, ko jih mi gledamo.